آخرین فرایند پفراینده شکایت کالدرون از پرسپولیس تشریح شد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین فرایند پفراینده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش از پرسپولیس توضیح داد.

آخرین فرایند پفراینده شکایت کالدرون از پرسپولیس تشریح شد

امیرعلی حسینی در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پفراینده گابریل کالدرون و دستیارانش گفت: تصمیم باشگاه بر این قرار گرفت که پفراینده اینیگو را با توجه به مطالبه ای که دارد از چرخه رسیدگی در دادگاه داوری ورزش خارج سازیم. به این ترتیب اقدامات برای رسیدگی به استیناف خواهی در CAS در مورد پفراینده های آقایان کالدرون و خوآکین دنبال می شود.

وی درباره فرایند اقدام های اجرا شده، ادامه داد: لوایح باشگاه پرسپولیس در مورد آقای کالدرون و دو دستیار ایشان توسط بخش بین الملل و حقوقی باشگاه، تنظیم و در تاریخ 22 اَمرداد با رعایت موازین، ارسال شد که در نهایت بدون وارد شدن ایراد شکلی، از سوی دادگاه داوری ورزش پذیرفته و ثبت شد.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی باید برای پفراینده ها داور انتخاب می شد. در نهایت از طرف دادگاه داوری ورزش اعلام شد که در صورت موافقت طرفین با توجه به تشابه پفراینده ها، هر سه مورد توسط یک داور بررسی شود که مورد موافقت ما و آقای کالدرون و دستیاران ایشان بود. به این ترتیب، پس از واریز هزینه از سوی باشگاه پرسپولیس ، رییس دایره استیناف دادگاه داوری ورزش، داور پفراینده را معرفی کرد که از سوی هیچ یک از طرفین ایرادی به وی وارد نشد. داور معین شده نیز، با پر کردن فرم ها، پفراینده ها را پذیرفت.

البته در مرحله واریز هزینه های دادرسی، بنا بر تصمیم باشگاه قرار شد مطالبه حدود 70 هزار دلاری آقای اینیگو با توجه به میزان آن و همچنین اسناد مالی باشگاه، خارج از فرایند CAS پرداخت شود.

به این ترتیب برای دو مورد دیگر هزینه ها پرداخت شد تا پفراینده مذکور از دستور کار خارج شود.

بر این اساس وکیل آقای اینیگو روز 22مهر، نامه ای را ارسال کرد و خواهان آن شد که مطالبات موکلش تا 22 آبان پرداخت شود و شماره حسابی را هم در این نامه معرفی کرد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36167

به "آخرین فرایند پفراینده شکایت کالدرون از پرسپولیس تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرایند پفراینده شکایت کالدرون از پرسپولیس تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید