استخر دانشگاه منابع طبیعی گرگان دهه فجر امسال افتتاح می شود

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گلستان رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: همزمان با دهه فجر امسال، استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح خواهد شد.

استخر دانشگاه منابع طبیعی گرگان دهه فجر امسال افتتاح می شود

علی نجفی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مجموعه ورزشی و استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی استان محسوب می شود و مشابه این پروژه را در سطح استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بهمن ماه و دهه فجر امسال افتتاح می شود، افزود: تاکنون برای این پروژه بیش از 8 میلیارد تومان هزینه شده و پیش بینی می شود با تجهیز و تکمیل آن این مبلغ به 10 میلیارد تومان برسد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان شرح داد: طرح سردر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که به زودی افتتاح می شود، جزو 20 طرح برتر سردر دانشگاه های کشور انتخاب شده است .

نجفی نژاد در ادامه بیان نمود: این دانشگاه طی 5 سال گذشته به خوبی زیرساخت های لازم را برای تبدیل شدن دانشگاه به یک دانشگاه نسل سومی و کارآفرین فراهم کرده است.

وی گفت: کلکسیون گیاهان مرتعی در دانشگاه راه اندازی شده و در سال گذشته، خود دانشجویان در این مجموعه کارهای اجرایی انجام داده اند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: هرچقدر از آموزش تئوری به سمت آموزش عملی برویم، دانشجویان یادگیری بهتری خواهند داشت و علاقه به تحصیل بیشتری پیدا می کنند.

نجفی نژاد شرح داد: در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 183 نفر عضو هیئت علمی و حدود 220 کارمند رسمی، پیمانی و قراردادی فعالیت دارند و حدود 4000 دانشجو در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال پذیرش دانشجو بدون کنکور داشته، بیان نمود: در سال تحصیلی 98-99، 30 درصد افزایش پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی داشتیم.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16002

به "استخر دانشگاه منابع طبیعی گرگان دهه فجر امسال افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر دانشگاه منابع طبیعی گرگان دهه فجر امسال افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید