استراتژی زندگی کردن درازمدت با کرونا در دستورکار اتریش

به گزارش بلاگ پو، وزیر بهداشت اتریش با اشاره به اینکه بعد از واکسیناسیون هم کرونا همچنان باقی خواهد ماند گفت: ما باید یک استراتژی برای زندگی بعد از واکسیناسیون با این ویروس پیدا کنیم و این در حال اجرا است.

استراتژی زندگی کردن درازمدت با کرونا در دستورکار اتریش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کوریر، حدود یک سال از شیوع ویروس کرونا در اتریش می گذرد و به همین مناسبت بعد از ظهر روز گذشته یک ویدئو کنفرانس با حضور مقام های بهداشتی اتریش با عنوان یک سال پاندمی در اتریش برگزار گردید.

در 25 فوریه سال گذشته اولین تست های مثبت کرونا در اتریش نشان داده شد و در 12 ماه مارس اولین مورد مرگ در اثر ابتلا به این ویروس گزارش شد. مدت کوتاهی بعد از آن اولین قرنطینه سراسری برای مهار کرونا در این کشور اعمال شد و در پاییز موج دوم کرونا با موارد مرگ بالا شکل گرفت.

رالف آنشوبر، وزیر بهداشت اتریش در این ویدئو کنفرانس اعلام نمود که احتمالا در چند دهه گذشته هیچ رویدادی رخ نداده که زندگی ما را تا این حد تغییر دهد.

وی تاکید نمود که در شرایط فعلی باید انتظار داشه باشیم که آمارهای کرونایی دوباره افزایش یابد. وی اضافه نمود: البته این مسئله باعث خرسندی است که آمار مرگ های کرونایی از 100 مورد در روز به حدود 30 مورد کاهش پیدا نموده است. همچنین آمار مرگ ها در خانه های سالمندان کاهش می یابد. در اینجا ما می بینیم که واکسیناسیون تاثیر می گذارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی شرایط کشورش را در مقایسه با اوضاع دنیای پایدار دانسته و از افزایش چشمگیر شمار تست گیری های روزانه کرونایی به عنوان تحولی بسیار مثبت در کشورش سخن گفت.

آنشوبر درباره شیوع ویروس های جهش یافته کرونا در کشورش ابراز نگران نموده و گفت: تا زمانی که نسبت آلودگی به ویروس های جهش یافته به کل آمار مبتلایان حدود 15 درصد باشد شرایط می تواند تغییر کند. به ویژه در هفته های منتهی به عید پاک همه باید ثابت قدم باشند. ردیابی زنجیره مبتلایان در هفته های آینده بسیار اهمیت دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وزیر بهداشت اتریش در عین حال تاکید نمود که این مسئله واضح است که این ویروس بعد از واکسیناسیون هم با ما خداحافظی نخواهد نمود. ما باید یک روش کاملا متفاوت برای برخورد با آن را پیدا کنیم. ما باید یک استراتژی برای زندگی بعد از واکسیناسیون با این ویروس پیدا کنیم و این در حال اجرا است.

مرتبا درخواست ها برای کاهش محدودیت ها در اتریش بیشتر می گردد. وزیر بهداشت اتریش از در پیش بودن مشاوره ها با کارشناسان و مقامات ایالتی برای تصمیم گیری درباره اقدامات بعدی در اول ماه مارس خبر داده و گفت: تازه روزهای آینده تعیین خواهد نمود که فرایند مبتلایان چگونه پیش خواهد رفت.

بر اساس جدیدترین آمارهای رسمی تا به حال در اتریش 441659 نفر به کرونا مبتلا شده و 8348 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43635

به "استراتژی زندگی کردن درازمدت با کرونا در دستورکار اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی زندگی کردن درازمدت با کرونا در دستورکار اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید