اسدی: قرارداد بازیکن زیر 23 سال یک تیم 7 تا 8 برابر بازیکن فیکس ماست، گل محمدی معلم من بوده است

به گزارش بلاگ پو، مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تمجید از یحیی گل محمدی، از او به عنوان معلم خود نام برد.

اسدی: قرارداد بازیکن زیر 23 سال یک تیم 7 تا 8 برابر بازیکن فیکس ماست، گل محمدی معلم من بوده است

به گزارش خبرنگاران، مرتضی اسدی که در غیاب فراز کمالوند (به دلیل اخراج او در دیدار مقابل سپاهان) در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل شهر خودرو شرکت کرد، گفت: خوشحالم میهمان امام رضا (ع) هستیم و ان شاءالله برای بازی فردا به ما عنایت کند. گل محمدی معلم من بوده و آرزو داشتم با او همبازی باشم که این اتفاق در تیم صباباتری افتاد. من در حال حاضر دستیار کمالوند هستم و کنار او (گل محمدی) خواهم بود که این یک اتفاق خوب است.

وی با تمجیداز تیم های یحیی گل محمدی گفت: تیم های گل محمدی همواره خوب بوده اند و در یکی دو سال اخیر، جزو تیم های مدعی هستند. آنها همواره بازی های شناور و خوبی ارائه نموده اند و نشان داده اند به معنای واقعی، یک تیم هستند. ما هم پس از دیدار قبلی، تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت شهر خودرو را بررسی نموده ایم. ان شاءالله شاهد یک دیدار خیلی خوب و تماشاگرپسند باشیم.

مربی پارس جنوبی درباره شرایط اقتصادی این باشگاه توضیح داد: این قدر مسائل اقتصادی گریبانگیر تیم ما بوده است که مردم هم در این باره صحبت می نمایند. موسوی و مرادی (مدیر منطقه ویژه پارس جنوبی و مدیرعامل موقت باشگاه) درصدد حل مسائل هستند و تیم را با چنگ و دندان حمایت می نمایند تا پارس جنوبی سرپا بایستد. هزینه سفر در لحظه آخر درست شد که انگار این اتفاق هنوز هم رخ نداده است. مسئولان به دنبال حل مسائل هستند. تیم خرج روزمره هم دارد و امیدوارم به برکت این روزهای عزیز، تیم های نفتی دیگر مشکل نداشته باشند.

اسدی با بیان اینکه پارس جنوبی تدافعی بازی نمی نماید، اعلام نمود: در لیگ برتر سال جاری با همه مدعیان بازی کردیم که به جز دیدار برابر سپاهان، خارج از خانه بوده است. در این دیدارها، ما فوق العاده بازی کردیم و اگر شکست خوردیم، مستحق باخت نبودیم. مقابل استقلال خیلی خوب بودیم و آن اتفاقات عجیب داوری رقم خورد. در نیمه دوم دیدار برابر تراکتور نیز فوق العاده بودیم و می توانستیم برنده باشیم.

تیم های کمالوند تدافعی بازی نمی نمایند.، وی ضمن بیان این جمله گفت: قطعاً تدابیری وجود دارد و شاید در دقایقی، با چنین شیوه ای بازی نموده ایم، اما این گونه نبوده است که دائم دفاعی باشیم و ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم.

مربی پارس جنوبی با اشاره به تفاوت میان بازیکنان سایر تیم ها با بازیکنان پارس اعلام کرد: بعضی اوقات اتفاقاتی می افتد که گوش آدم سوت می کشد. مبلغ قرارداد یک بازیکن زیر 23 سال در یک تیم، هفت تا هشت برابر بازیکن فیکس ماست. به شرف این بازیکنان درود می فرستم که می دانند با چه مبلغی قرارداد بسته اند و با این موضوع کنار آمده اند. ان شاءالله روزهای خوب هم برای تیم ما از راه می رسد و امیدوارم بازی فردا، تماشاگرپسند باشد.

اسدی درباره مصدومان پارس اعلام نمود: سه بازیکن تأثیرگذار تیم ما مصدوم هستد و در چند پُست، بازیکن جایگزین نداریم. ابتدای فصل از لحاظ اقتصادی و محدودیت بازیکن، مسائل زیادی داشتیم. کاکاشویلی محروم و مصدوم هستند و شهرام گودرزی و حامد پاکدل، سایر مصدومان ما هستند. کمالوند در دیدار قبلی، به دو بازیکن جوان ما بازی داد که عملکرد فوق العاده ای داشتند. او این بستر را فراهم می نماید که این بازیکنان دیده شوند و در لیگ برتر به ما یاری نمایند.

وی درباره مسائل تیمش برای یافتن زمین تمرین در مشهد گفت: از روز سه شنبه در مشهد هستیم و در زمین کشاورزی و در زمین دانشگاه تمرین کردیم. در جم هم تمرینات حول ریکاوری بود، اما در مشهد توانستیم تمرینات خوبی برگزار کنیم. این از برکت امام رضا (ع) بود که توانستیم در شهری که شنیده ایم مشکل زمین تمرین در آن بیداد می نماید، زمین تمرین پیدا کنیم.

مربی پارس جنوبی با تمجید دوباره از سرمربی شهر خودرو اعلام کرد: باید از طرف کادرفنی و فراز کمالوند، از گل محمدی تشکر کنم، زیرا در این روزهایی که در مشهد بودیم، او لطف ویژه ای به ما داشت و با تماسی که با کمالوند گرفت، اعلام آمادگی کرد تا هر امکاناتی خواستیم در اختیارمان بگذارند. این مسائل در فوتبال کم است، اما ارزشمند است. این موضوع نشان می دهد که بیرون از زمین با همه رفیق هستیم.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15319

به "اسدی: قرارداد بازیکن زیر 23 سال یک تیم 7 تا 8 برابر بازیکن فیکس ماست، گل محمدی معلم من بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسدی: قرارداد بازیکن زیر 23 سال یک تیم 7 تا 8 برابر بازیکن فیکس ماست، گل محمدی معلم من بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید