ایکاردی و تونی آقایان گل سری A شدند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مهاجمان تیم های اینتر و هلاس ورونا به عنوان برترین گلزنان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در فصل 15-2014 به کار خود سرانجام دادند.

ایکاردی و تونی آقایان گل سری A شدند

به گزارش خبرنگاران، هفته سی و هشتم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A فرصتی برای مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر و لوکا تونی مهاجم ایتالیایی تیم هلاس ورونا بود تا بر شمار گل های این فصل خود بیفزایند و به صدر جدول برترین گلزنان کالچو راه پیدا نمایند.

لوکا تونی با گلی که در تساوی 2 - 2 شنبه شب تیمش در خانه برابر یوونتوس به ثمر رساند، 22 گله شد. ایکاردی هم در پیروزی 4 بر 3 شب گذشته (یکشنبه) اینتر برابر ساسولو دو گل زد تا 22 گله گردد هرچند مهاجم آرژانتینی اینتر این تعداد گل را در دو بازی کمتر نسبت به تونی و در 36 بازی به ثمر رسانده است.

پس از مائورو ایکاردی و لوکا تونی 22 گله، کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که در 32 بازی اش برای بانوی پیر 20 گل زده در رده سوم برترین گلزنان سری A قرار گرفته است. هموطن او گونسالو هیگواین در ناپولی هم در 37 بازی 18 گل زده است و در رده چهارم جدول گلزنان سری A قرار گرفته است. هیگواین دو گل از این گل ها را در شکست 4 بر 2 شب گذشته ناپولی برابر لاتزیو زد.

در رده پنجم برترین گلزنان کالچو هم ژرمی منز، هافبک فرانسوی میلان جای دارد که در 33 بازی اش برای روسونری در سری A شانزده گل به ثمر رسانده است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15646

به "ایکاردی و تونی آقایان گل سری A شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکاردی و تونی آقایان گل سری A شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید