بیشترین حوادث ناشی از کار لرستان مربوط به چه بخشی است؟

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان می گوید: صنعت ساختمان بیشترین حوادث ناشی از کار را در استان داشته است.

بیشترین حوادث ناشی از کار لرستان مربوط به چه بخشی است؟

علی آشتاب در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 38 بازرس کار در استان فعالیت دارند و سالیانه بیش از 10 هزار بازدید از بنگاه های مالی استان انجام می دهند.

وی ادامه داد: هدف گذاری سال جاری ما دو برابر کردن این آمار است و برای بیش از 20 هزار بازدید برنامه ریزی نموده ایم.

آشتاب با بیان اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار استان در صنعت ساختمان رخ می دهد، تاکید نمود: مهمترین هدف ما کاهش این آمار است و در این راستا برنامه های مختلفی اجرا نموده ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان توضیح داد: برای این منظور جلساتی با نظام مهندسی و شهرداری ها داشته ایم و تفاهم نامه هایی نیز امضا نموده ایم و امیدواریم یک ارتباط منطقی و سیستمی بین ما و متولیان صنعت ساختمان ایجاد گردد.

وی با بیان اینکه حوادث ناشی از کار خسارات زیادی به بار می آورد، توضیح داد: هر حادثه منجر به فوت علاوه بر بحث روانی، بیش از یک میلیارد تومان خسارت می زند و برای پیمانکار و خانواده داغ دیده مسائل زیادی ایجاد می نماید.

آشتاب اعلام کرد: در هشت ماهه سال جاری 141 مورد حادثه ناشی از کار داشته ایم و نسبت به مدت مشابه سال پیش 37 درصد کاهش داشته است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17564

به "بیشترین حوادث ناشی از کار لرستان مربوط به چه بخشی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین حوادث ناشی از کار لرستان مربوط به چه بخشی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید