تغییر کاربری بیمارستان صحرایی ووهان به سالن ورزشی

به گزارش بلاگ پو، فعالیت های ورزشی در استادیوم ووهان که در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به بیمارستان صحرایی تغییر کاربری داده بود، بار دیگر از سر گرفته شد.

تغییر کاربری بیمارستان صحرایی ووهان به سالن ورزشی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران بعد از حدود 9 ماه از شیوع ویروس کرونا در این شهر، مسابقات خیریه بنیاد یائو 2020 از امروز در این استادیوم شروع شد.

در اوج شیوع ویروس کرونا در ووهان، 5 هزار تخت بیمارستانی در 16 بیمارستان موقت شامل استادیوم ها، مراکز نمایشگاهی و چند مکان دیگر برای درمان مبتلایان به کرونا اختصاص یافته بود.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

از سوی دیگر تعداد سفر روزانه در فرودگاه تیان هه شهر وو هان از مرز 70 هزار سفر در روز گذشته است و فعالیت های عادی در این فرودگاه از سر گرفته شده است.

انتشار تصاویر مراکز دیدنی و تفریحی مانند هوانگ هه لوئو که بار دیگر میزبان گردشگران محلی و داخل کشور شده و همچنین تصاویری از مجموعه استادیومی سرپوشیده وو هان که در اوج همه گیری به بیمارستان صحرایی تبدیل شده بود و اکنون با برچیده شدن بیمارستان صحرایی، بار دیگر به کاربرد اصلی خود بازگشته، موجب غرور و مباهات مردم چین شده است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35185

به "تغییر کاربری بیمارستان صحرایی ووهان به سالن ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کاربری بیمارستان صحرایی ووهان به سالن ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید