جشن سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش بلاگ پو، جشن سالگرد چهلمین سال تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 28 تهران برگزار گردید.

جشن سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، جشن سالگرد چهلمین سال تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 28 تهران و با حضور دانشجویان و جشن ورودی های دانشجویان و فارغ التحصیلان و تقدیر از چهره های برتر سینما و تلویزیون و صدا کشور برگزار گردید.

در این جشن سید حسین آقاسید مرتضی حسینی سرپرست دانشگاه واحد 48، بهروز رضوی،علیرضا غفاری، حسن ریوندی، پژمان بازغی، صدیقه پاک بین، طاهری شهردار ناحیه 1 منطقه 11 و سپاه منصور بازیگر حضور داشتند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد 48 و دبیر جشن سالگرد تسخیر لانه جاسوسی در زمینه اعلام همبستگی و اتحاد در این روزهای سخت و تحریم در این مراسم گفت: امروزه یکی از نیازهای مبرم جوامع اسلامی و صنایع در تمامی کشورها مسأله اتحاد است و از جمله دلایل اصلی توجه به مبحث اتحاد، می توان به محدودیت به وجود آمده در کشور (تحریم) و بحران انرژی و مفهوم توسعه پایدار که هدف غایی تمامی جوامع می باشد اشاره نمود. بهینه سازی انرژی و اتحاد مردم و مخصوصا دانشجویان و اساتید عزیز و در نهایت همبستگی ، یکی از مهم ترین ابزارها جهت مواجهه با چالش های فوق می باشد.

همچنین خداداد واحدی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تهران شرق با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان گفت: دانشجویان باید همیشه توانایی های خود در راستای پیشبرد اهداف و نیازهای جامعه اسلامی را باور داشته باشند.

وی اضافه کرد: نهادینه شدن سه مقوله شور، شوق و اشتیاق دانشجویان در دانش پذیری عامل موفقیت آنها در جهت تحقق اهداف شان در آینده خواهد شد.

واحدی انگیزه، تمرکز و پشتکار را مقوله های به هم وابسته دانست و ادامه داد: حذف هر یک از این موارد سبب ایجاد اختلال در موارد دیگر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تهران شرق توضیح داد: دانشجویان در طول دوران تحصیل خود همیشه و به صورت متمرکز در راستای نیل به اهداف والا، پر انرژی و با اشتیاق گام بردارند.

در این جشن مسائلی نظیر اصول و مفاهیم همبستگی در دوران تحریم، نگاه مثبت و معنادار به دانشجویان کارآفرین و خلاق، معرفی چهره های برتر و ماندگار کشور، تکریم دانشجویان فارغ التحصیل و اعلام آمادگی و همبستگی با رهبر مطرح شد.

گفتنی است علاوه بر جشن، از مرکز رشد و نوآوری واحد 48 با عنوان عکاسی حرفه ای در سینما و رشته های مرتبط رونمایی شد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14973

به "جشن سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دانشگاه علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دانشگاه علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید