جیمز دین 65 سال بعد از مرگ بازیگر یک فیلم جدید می گردد

به گزارش بلاگ پو، آی سینما: جیمز دین شمایل فراموش نشدنی هالیوود که تنها سه فیلم در کارنامه داشت و مرگ زودهنگامش او را در ذهن سینما دوستان ابدی کرد، با استفاده از جلوه های ویژه بصری قرار است دچار یک رستاخیز سینمایی گردد و 65 سال بعد از مرگ نامش به عنوان بازیگر یک فیلم درباره جنگ ویتنام اعلام شده است.

جیمز دین 65 سال بعد از مرگ بازیگر یک فیلم جدید می گردد

هالیوود ریپورتر گزارش داده که آنتون ارنست و تاتی گالیک به حقوق استفاده از تصاویر جیمز دین (که در سال 1955 درگذشت) دست یافته اند و با در اختیار دریافت این تصاویر که از خانواده بازیگر فقید به آنها رسیده، قصد دارند او را به عالم زندگان بازگردانند.

این دو فیلمساز قرار است با استفاده از این تصاویر و تکنولوژی جدید جلوه های ویژه بصری بدن کامل جیمز دین را بسازند و بازیگر دیگری به جای او حرف بزند.

آنها قصد دارند این تمهید را برای ساخت فیلمی از رمان در جست وجوی جک نوشته گرت کراکر به کار ببرند. داستان درباره سربازی است که در جنگ ویتنام با یک سگ لابرادور به نام جک ارتباط عاطفی خاصی برقرار نموده و وقتی ارتش آمریکا نیروهایش را از این کشور خارج می نماید، مجبور می گردد او را رها کند و به کشورش برگردد.

ارنست درباره این پروژه بلندپروازانه گفته که مدت ها به دنبال بازیگر مناسب این نقش گشته اند و در نهایت به جیمز دین رسیده اند. او تاکید نموده که از حمایت خانواده جیمز دین احساس غرور می نماید و خانواده بازیگر فیلم های شرق بهشت، شورش بی دلیل و غول این فیلم جدید را به عنوان چهارمین فیلم کارنامه جیمز دین تلقی می نمایند.

جیمز دین در 24 سالگی در یک حادثه رانندگی درگذشت و دو فیلم آخر کارنامه اش بعد از مرگ او اکران شدند.

9410

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: آی سینما
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15268

به "جیمز دین 65 سال بعد از مرگ بازیگر یک فیلم جدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز دین 65 سال بعد از مرگ بازیگر یک فیلم جدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید