خبرنگاران برنامه های هفته ملی کودک گیلان در بستر فضای مجازی برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، رشت - خبرنگاران - مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان از برگزاری برنامه های هفته ملی کودک در بستر فضای مجازی در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران برنامه های هفته ملی کودک گیلان در بستر فضای مجازی برگزار می گردد

اسفندیار ضیائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت : رنگ و بوی عاشورایی و بهره گیری از فرصت های فضای مجازی، شاخصه ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک است که در تقارن با اربعین حسینی برگزار می گردد.

وی ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از گردهمایی را در راستای تبیین صندلی و حقوق کودک برای افراد جامعه، مهم و حیاتی ارزیابی و توضیح داد : با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در کانون پرورش فکریف ویژه برنامه های این ایام بر بستر فضای مجازی برگزار می گردد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان در ادامه با اشاره به حرکت های فرهنگی کانون در روز جهانی و هفته ملی کودک خاطر نشان کرد: نگارخانه آفرینش در طبقه همکف اداره کل کانون گیلان در رشت طی هفته ملی کودک راه اندازی می گردد.

وی بیان داشت: اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در بستر فضای مجازی، فعالیت افزون تر انجمن های تخصصی کانون، حضور کارشناسان این نهاد فرهنگی در برنامه های مختلف صدا و سیما و بازدید از مراکز نگهداری بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست را از دیگر برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک در گیلان است.

ضیائی افزود: اهدای بسته های فرهنگی به بچه ها مناطق کم برخوردار، شرکت اعضای کانون در برنامه رادیویی شهر به شهر، تجهیز کتابخانه های مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب طرح تمیم و همکاری با شهرداری و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، برای معرفی مرکز گیلان به عنوان شهر دوستدار کودک از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته جهانی کودک در گیلان است.

وی با اشاره به انتشار فراخوان سپید بالان با موضوع طراحی تمبر با همراهی اداره کل پست گیلان، تجلیل از بچه ها برجسته در عرصه های مختلف و نمایش فیلم، تئاتر و نمایش را از دیگر برنامه ها عنوان و اظهار داشت: فراوری محتوا و ارایه در سایت و صفحه های کانون و فعالیت در شبکه های مجازی با هشتگ#بچه های-اربعین نیز در اولویت برنامه ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان با اشاره به راه اندازی سایت فروش اینترنتی فراوریات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در اولین روز از هفته ملی کودک خاطر نشان کرد: این محصولات در هفته ملی کودک با 25 درصد تخفیف به دوست داران کتاب و محصولات فرهنگی عرضه می گردد.

ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک سال جاری با شعار آینده را باید ساخت از 12 تا 17 مهرماه جاری برگزار می گردد.

افزون بر 50 هزار کودک در مراکز 31 گانه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34715

به "خبرنگاران برنامه های هفته ملی کودک گیلان در بستر فضای مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه های هفته ملی کودک گیلان در بستر فضای مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید