راه اندازی پلتفرمی نوآورانه ، برای متخصصین و استادکاران صنعت ساختمان اشتغال زایی شد

به گزارش بلاگ پو، یک شرکت دانش بنیان با ایجاد پلتفرم های نوآورانه ضمن ایجاد تحول، اشتغال قابل توجهی در حوزه صنعت ساختمان ایجاد کرد.

راه اندازی پلتفرمی نوآورانه ، برای متخصصین و استادکاران صنعت ساختمان اشتغال زایی شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نیر چاوشی مدیرعامل شرکت دانش بنیان آینده پژوهان نوآور کارگشا گفت: ما یک مجموعه دانش بنیان هستیم که در زمینه تلفیق فرایند های نوآورانه و فناوری محور با حوزه خدمات مهندسی و صنعت ساختمان در حال فعالیت هستیم. یکی از محصولات ما در این حوزه پلتفرم کارگشا است. در این پلتفرم برای مجموعه قابل توجهی از متخصصین و استادکاران حوزه صنعت ساختمان اشتغال زایی شده است.

وی اضافه کرد: هر شهروند و مصرف کننده که به خدمات ساختمانی در تمام حوزه ها احتیاج داشته باشد با مراجعه به این پلتفرم، تخصص مورد نظر را انتخاب می نماید و ما مهندس، تکنیسین و یا استاد کار مربوطه را برای وی اعزام خواهیم کرد. این سامانه تمام حوزه های ساختمانی از قبیل، طراحی، نظارت، اجرا، بازسازی، تخریب و نگه داری را تحت پوشش قرار داده است.

این فعال دانش بنیان با اشاره به لزوم توجه به فناوری در صنایع سنتی، گفت: مشتری خیالش راحت است که این استادکار از سوی یک شرکت معتبر دانش بنیان اعزام شده است و در صورت بروز مشکل، شرکت جوابگو خواهد بود، به همین دلیل استقبال از این خدمت بسیار خوب بوده است. تمام خدمات مانند نصب پارکت، سقف کاذب، تعمیر کولر و آبگرمکن، بازسازی، دکوراسیون.

فضای سبز و محوطه سازی، تأسیسات الکتریکی، تاسیسات مکانیکی، سازه، عملیات اجرایی، هوشمند سازی، تعمیر و نگهداری، آسانسور و پله برقی، موتورخانه، فضای سبز و روفگاردن، نماشویی، استخر، دستگاه های سرمایش و گرمایش، کفسابی، باغبانی، برطرف گرفتگی لوله و تخلیه چاه، تعمیر و برطرف نشتی آب و دیگر خدمات تخصصی، در سامانه کارگشا، ارائه شده است.

چاوشی همچنین اضافه کرد: دیگر محصول ما سامانه متری چند دات کام است که یک نرم افزار کنترل پروژه تحت وب است. شخص سازنده ساختمان اطلاعاتی مانند متراژ را وارد می نماید و بعضی گزینه ها مانند مصالح ساختمانی مورد نظر را تیک می زند، سپس سامانه برای وی هزینه ساخت هر متر مربع از ساختمان را محاسبه می نماید. بیشتر مشتریان ما شرکت های عظیم ساخت و ساز هستند، زیرا استخدام یک نفر به عنوان مسئول کنترل پروژه هزینه قابل توجهی در بر دارد، در حالی که این پلتفرم این کار را برای آن ها انجام می دهد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50339

به "راه اندازی پلتفرمی نوآورانه ، برای متخصصین و استادکاران صنعت ساختمان اشتغال زایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پلتفرمی نوآورانه ، برای متخصصین و استادکاران صنعت ساختمان اشتغال زایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید