شریعتمداری: از استعداد ناشنوایان استفاده شود

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: راه تا ایجاد بستری مناسب برای استفاده بیشتر از استعداد ناشنوایان زیاد است، اما تلاش می کنیم تا ناگفته های آنها را بشنویم.

شریعتمداری: از استعداد ناشنوایان استفاده شود

محمد شریعتمداری روز سه شنبه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان ضمن تبریک این روز نوشت: ناشنوایان از مظلوم ترین و کوشاترین اقشار جامعه محسوب می شوند که با پشتکار و صبرشان بهتر از ما می شنوند و سخن می گویند.

سی سپتامبر (نهم مهرماه) روز جهانی ناشنوایان نامگذاری شده و تلاش همه جانبه برای احیای حقوق افراد با اختلالات شنوایی، شعار امسال روز جهانی ناشنوایان است.

متخصصیان معتقدند با تشخیص به موقع مسائل شنوایی در دوران طلایی و کاشت حلزون شنوایی با جراحی های پیشرفته گوش، می توان از معلولیت جلوگیری کرد.

همچنین چنانچه مشکل شنوایی تا قبل از سه ماهگی تشخیص داده و با دستاوردهای علمی جدید تا قبل از 6 ماهگی اقدام به کاشت حلزون شود یا با دستگاههای کمک شنیداری، سمعک و گفتار درمانی انجام شود، کودک از نظر گفتار و شنوایی مسئله ای نخواهد داشت و در 6 سالگی به راحتی وارد پیش دبستانی و مدرسه معمولی می شود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34720

به "شریعتمداری: از استعداد ناشنوایان استفاده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری: از استعداد ناشنوایان استفاده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید