شناسایی علائم هشدار دهنده ترافیکی با فناوری تسلا

به گزارش بلاگ پو، فناوری رانندگی اتوماتیک شرکت تسلا از این پس قادر به شناسایی و تشخیص علائم هشداردهنده ترافیکی که به طور موقت در خیابان ها قرار می گیرند، نیز هست.

شناسایی علائم هشدار دهنده ترافیکی با فناوری تسلا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، بسیاری از علائم ترافیکی موقت که توسط پلیس در خیابان ها قرار می گیرد توسط سیستم های رانندگی اتوماتیک قابل شناسایی نیستند اما تسلا با به روزکردن فناوری رانندگی اتوماتیک خود تمییز دادن علائم مذکور را ممکن نموده است.

پیش از این فناوری رانندگی اتوماتیک تسلا پیروز به شناسایی سایر خودروها در جاده ها شده بود، اما در زمینه شناسایی دیگر موانع و علائم ترافیکی و جاده ای مهم ضعف های جدی داشت.

تسلا این به روزرسانی تازه را بی سروصدا انجام داده و کاربرانی که از فناوری ناوبری در سیستم رانندگی اتوماتیک تولیدات تسلا استفاده می نمایند، با این به روزرسانی می توانند جلوی برخورد با موانع ترافیکی موقت را بگیرند و با مسئله ای در این زمینه روبرو نشوند.

البته بعضی کاربرانی که از خدمات یادشده استفاده نموده اند، می گویند سیستم یادشده قادر به شناسایی صددرصدی تمامی علائم ترافیکی موقت نیست و گاهی اوقات در این زمینه ضعف هایی دارد و لذا نمی گردد به طور کامل به آن اعتماد کرد، لذا رانندگان باید کماکان هشیاری خود را در این زمینه حفظ نمایند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14970

به "شناسایی علائم هشدار دهنده ترافیکی با فناوری تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی علائم هشدار دهنده ترافیکی با فناوری تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید