لبنان، تاکید باسیل برعلنی شدن حساب های بانکی مقامات و واکنش جنبلاط

به گزارش بلاگ پو، درحالی که تظاهرات مردمی لبنان در چندین منطقه از این کشور ادامه دارد٬ رئیس جمهور و وزیرخارجه این کشور بر اتحادملی و محاکمه فاسدان تاکید کردند.

لبنان، تاکید باسیل برعلنی شدن حساب های بانکی مقامات و واکنش جنبلاط

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المیادین: همزمان با ادامه اعتراضات، جبران باسیل بر محاکمه فاسدان تاکید نمود.

تظاهرات مردمی لبنان در چندین منطقه از این کشور به ویژه در میدان الصلح و شهداء بیروت و نیز میدان ساحه النور در طرابلس و همچنین در شهر صیدا ادامه دارد.

تظاهرات نمایندگان همچنین راه های اصلی داخل بیروت را بسته و هم زمان با آن یک فراخوان برای اعتصاب در امروز صادر شده است.

همچنین جبران باسیل نیز خطاب به مردمی که در اطراف کاخ ریاست جمهوری تجمع نموده بودند گفت که با سردادن شعار لغو محرمانه بودن حساب های بانکی٬ برای بازگرداندن اموال غارت شده کوشش می کنیم و نیز امروز زمان جلوگیری از فروپاشی اقتصاد و برپایی یک دولت مدنی است.

جبران باسیل اشاره نمود که امروز باید همه حساب های بانکی خود را علنی نمایند و هرکس حساب مشکوکی داشته باشد باید حساب پس بدهد. وی گفت که در زمان وقوع بحران های بزرگ در کشور٬ ترس بعضی قابل درک است٬ اما خیانت را نمی توان هضم کرد و رئیس جمهور نقشه راه نجات کشور را ترسیم نموده است.

به دنبال این سخنرانی٬ ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه فورا در صفحه توییتری خود نوشت: با یک حرف بی فایده و عامیانه که مربوط به 30 سال گذشته است٬ به نقطه صفر بازگشتیم!

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14966

به "لبنان، تاکید باسیل برعلنی شدن حساب های بانکی مقامات و واکنش جنبلاط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، تاکید باسیل برعلنی شدن حساب های بانکی مقامات و واکنش جنبلاط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید