همه چیز درباره هزینه های تور قشم

به گزارش بلاگ پو، تور قشم را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده ، اما نمی دانید برای سفر به این جزیره زیبای جنوبی چه مقدار بودجه باید کنار بگذارید؟ ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تفریحات در قشم چقدر هزینه دارد و با چه کارهایی می توانید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید.

همه چیز درباره هزینه های تور قشم

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان بازار گردشگری نیز پر رونق می شود. این جزیره جنوبی با داشتن آب و هوایی عالی به عنوان مقصدی ایده آل برای گذراندن تعطیلات زمستانی به شمار می رود. از این رو این مطلب را به هزینه های تور قشم اختصاص داده ایم. پس با ما همراه شده و برای سفر به جزیره پر رمزوراز قشم آماده شوید. (خرید بلیط قشم)

خرید بلیط هواپیما

در هر جای ایران که باشید سفر به قشم به صورت زمینی و هوایی امکان پذیر است. اما ما در این مطلب درباره هزینه های تور قشم با هواپیما صحبت می کنیم. فرودگاه بین المللی قشم در روستایی به نام دیرستان قرار گرفته و روزانه میزبان پروازهای داخلی و خارجی بسیاری می باشد.

ایرلاین های داخلی مانند قشم ایر، ماهان، ایران ایر، تابان، معراج و … از بیشتر نقاط ایران به قشم پرواز دارند. از این رو گردشگران انتخاب های بسیاری را برای پیش رو خواهند داشت.

قیمت بلیط قشم را دو عامل نوع ایرلاین و ساعات پروازی معین می کنند. به طور معمول پروازهایی که در وسط هفته انجام می شوند ارزانتر از پروازهای آخر هفته به فروش می رسند. علاوه بر این در تعطیلات رسمی همیشه قیمت بلیط ها پایین تر از روزهای عادی می باشد.

بنابراین هنگام برنامه ریزی برای سفر به قشم تمام موارد بالا را در نظر گرفته تا در نهایت بتوانید با توجه به شرایط مناسب ترین بلیط را خریداری کنید.

رزرو هتل یا اقامتگاه های سنتی

تور قشم را می توان از مقاصد نسبتا ارزان به شمار آورد. خوشبختانه در این جزیره همه چیز بکر مانده و کمتر از سایر مناطق دست خوش تغییر شده است. به همین دلیل خبری از ساخت و ساز هتل های بسیار لوکس و آنچنانی نیست. در مقابل گردشگران این جزیره می توانند یکی از هتل های 3 یا 4 ستاره را انتخاب کرده و اقامتی راحت و بی دغدغه را داشته باشند. این هتل ها در عین سادگی بسیار راحت بوده و تمامی امکانات رفاهی را به میهمانان خود ارائه می دهند.

هزینه یک شب اقامت در هتل های قشم از 150 هزار تومان شروع شده و در هتل های4 ستاره به 500 هزار تومان می رسد.

علاوه بر هتل، اقامتگاه های بوم گردی نیز انتخابی مناسب برای گردشگران جزیره قشم هستند. این اقامتگاه ها فضایی کاملا سنتی داشته و حال و هوایی بسیار نوستالژیک دارند. هزینه یک شب اقامت در خانه های سنتی قشم با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتی که دارند از 100 هزار تومان شروع می شود.

غذا و رستوران

وعده های غذایی بخشی دیگر از هزینه های تور قشم را به خود اختصاص می دهند. شما برای وعده هایی غذایی می توانید رستوران های محلی، بین المللی یا فست فودها را انتخاب کنید.

رستوران های محلی با ارائه انواع غذاهای لذیذ جنوبی و داشتن دکوراسیون سنتی خود طرفداران بسیاری داشته و بخشی از جاذبه های تور قشم به شمار می فرایند. هزینه سرو غذا در این رستوران ها از 40هزار تومان شروع می شود.

از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای محلی قشم ماهی کبابی، مهیاوه، کلبا، عنکاس، نان توموشی، هواری، پودینی کوسه و از بهترین رستوران های جزیره رستوران قلعه، رستوران حاج غفور و رستوران خاله،رستوران شاورما و رستوران نعیم را می توان نام برد.

رستوران های بین المللی و فست فودها نیز طرفداران خاص خود را دارند. در این رستوران ها علاوه برغذاهای محلی جنوبی، دیگر غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می شود. هزینه یک وعده فست فود از 30هزار تومان و سایر غذاها از 40هزار تومان شروع می شود.

جاذبه های تور قشم

منحصربه فرد و تمام نشدنی دو واژه ای هستند که در توصیف جاذبه های گردشگری تور قشم می توان به کار برد. ازاین رو جاذبه های جزیره را به دوسته تفریحات آبی و مناطق بکر تقسیم می کنیم و هزینه تفریحات نیز کاملا به انتخاب شما بستگی دارد.

بازدید از بیشتر مناطق طبیعی قشم مانند جزیره هنگام، جنگل های حرا، غار نمکدان، جزایر ناز، دره ستارگان، تنگه چاهکوه و … رایگان بوده یا بابت ورودی مبلغی بسیار کم از گرشگران دریافت می شود. پس شما می توانید با صرف کمترین هزینه از زیباترین مکان های دنیا بازدید کرده و از لحظات ناب سفر خود لذت ببرید.

بعد از بازدید از طبیعت مرموز و بکر قشم نوبت به تفریحات آبی می رسد. سواحل زیبای جزیره با انواع ورزش های آبی تجهیز شده اند. برخی از این تفریحات مانند قدم زن در کنار ساحل، قایق سواری و … رایگان بوده و هزینه بسیار کمی دارند اما برخی دیگر مانند غواصی، جت اسکی، بالن سواری و … با توجه به وسایل و تجهیزاتی که دارند کمی گرانتر از سایر تفریحات تمام می شوند. هرچند که دیدن دنیای شگفت انگیز زیر آب دریای قشم و پرواز بر فراز جزیره ارزش کمی بیشتر خرج کردن را دارد.

خرید گردی در قشم

جزیره قشم را بدون گشت و گذار در مراکز خرید به ویژه بازار معروف درگهان نمی توان ترک کرد. پس بی تردید خرید سوغاتی های رنگارنگ، پوشاک، کفش و … بخشی از هزینه های تور قشم را به خود اختصاص می دهد.

در قشم هم می توان پاساژهای بزرگ و لوکس و هم بازارهای محلی را برای خرید انتخاب کرد. اگر به دنبال مراکز خرید لوکس هستید سیتی سنتر، پاساژ سیمرغ و مجتمع تجاری زمرد را برای خرید به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هم خریدی اقتصادی را ترجیح می دهید می توانید بازار درگهان، مجتمع زرین یا بازار سنتی قشم را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید…

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35605

به "همه چیز درباره هزینه های تور قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره هزینه های تور قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید