ویلموتس نتوانست به بازیکنان تیم ملی اقتدار ببخشد

به گزارش بلاگ پو، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: انتخاب فدراسیون فوتبال برای تعیین سرمربی تیم ملی در دوره های گذشته رضایت بخش نبود.

ویلموتس نتوانست به بازیکنان تیم ملی اقتدار ببخشد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: در حال حاضر با جابجایی سر مربی تیم ملی فوتبال مخالف هستم، زیرا در صورتی که سرمربی خارجی انتخاب شود امکان دارد نسبت به فوتبال ملی و منطقه شناختی نداشته باشد و فوتبال با تزلزل روبرو خواهد شد .

او ادامه داد: البته کمیته فوتبال و فدراسیون نیز به جمع بندی کلی برای انتخاب سرمربی خواهند رسید و اگر سرمربی قرار باشد تغییر کند، به نظر من باید فوتبال تیم ملی و منطقه را به خوبی بشناسد .

قاسم پور با اشاره به شنیده هایی که گفته شده امکان انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی وجود دارد، افزود: عقیده دارم که برانکو عملکرد جدیدی برای تیم ملی کشورمان ندارد، ولی برای دوره کوتاه اگر قرار باشد جایگزین ویلموتس شود مورد مناسبی است .

کارشناس فوتبال با بیان اینکه می شود با مربی داخلی در کشور به پیشرفت برسیم گفت: در کشورمان افرادی هستند که در زمینه مربی گری تبحر و استعداد دارند. همانطور که در زمان قبل از حضور سرمربی های خارجی توانستیم با سرمربی ایرانی به موفقیت هایی دست یابیم، در صورتی که زمان کی روش نتوانستیم شاهد کسب یک جام هم باشیم .

قاسم پور ادامه داد: مربی داخلی شناخت کاملی نسبت به فوتبال و خصوصیات روحی بازیکنان و فوتبال منطقه دارد. انتخاب های فدراسیون برای مشخص سرمربی طی چندسال گذشته نشان داده که نمی شود به مربی های خارجی تکیه کرد، زیرا که عملکرد ضعیفی داشتند .

قاسم پور ادامه داد: با حمایت فدراسیون فوتبال می شود مربی داخلی را انتخاب کرد که عملکرد تیم را در مسابقات بهتر کند .

کارشناس فوتبال افزود: سرمربی ایرانی با حقوق پایین تر و امکانات کمتر نسبت به گزینه های خارجی، توانسته در طی سال های گذشته نتایج بهتری ارائه دهد .

او ادامه داد: اگر به هشت سال فعالیت کی روش نگاه کنیم، شاهد این موضوع خواهیم بود که در مدت زمان سرمربی گری او هیچ جامی برای تیم ملی دریافت نشد و دو دوره جام ملت ها را نیز از دست دادیم .

قاسم پور افزود: عملکرد بازیکنان تیم ملی در بازی های اخیر با تیم های عراق و بحرین ضعیف و رضایت بخش نبود و طبیعی است که بیان کنیم بازیکنان خوب بازی نکرده اند .

او افزود: بازیکنان گویا هیچ انگیزه و برنامه ای برای رسیدن به گل نداشتند. این نتایج نشان می دهد فوتبال ما، تاکتیک خاص و فرایند رو به رشدی ندارد .

قاسم پور با اشاره به تفاوت سرمربی گری کی روش و ویلموتس گفت: در زمان سر مربی گری کی روش، بازیکنان از لحاظ عملکرد، دوندگی و تلاش بیشتری برای رقابت با تیم حریف داشتند و این خصوصیاتی بود که کی روش خود به بازیکنان انتقال می داد، در صورتی که ویلموتس تا کنون نتوانسته بازیکنان را تقویت کند .

او افزود: البته اینکه ویلموتس مدت کوتاهی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده، ولی کی روش زمان طولانی تری نسبت به او بوده شاید توجیه کننده باشد، اما کی روش از همان شروع کار اقتدار خود را نشان داد و بازیکنان با روحیه و تلاش بیشتری بازی می کردند .

کارشناس فوتبال گفت: اکنون زمان مناسبی برای بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی نیست و مطرح کردن این موضوع دیر است و اگر قرار به انتخاب سرمربی باشد هر چه سریع تر تصمیم گیری شود .

،

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16814

به "ویلموتس نتوانست به بازیکنان تیم ملی اقتدار ببخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس نتوانست به بازیکنان تیم ملی اقتدار ببخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید