پروژه سدکنجانچم تا به امروز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: طرح عظیم سامانه گرمسیری توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در نوار مرزی غرب کشور در حال انجام

پروژه سدکنجانچم تا به امروز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

محمد رستمی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران ایلام ؛ گفت: این پروژه تا به امروز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امروز شاهد افتتاح بخش دیگری از این سامانه عظیم در سطح کنجانچم بودیم.

وی ادامه داد: سدخاکی شهدای کنجانچم با هسته رسی طویل ترین سد خاکی در استان ایلام است که 86 متر ارتفاع دارد و 85 میلیون مترمکعب مخزن این سد است.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در زمینه تامین آب مخزن اظهارکرد: آب مخزن به وسیله آب های محلی استان ایلام و بخشی هم به وسیله سامانه گرمسیری تامین می گردد و امروزشاهد افتتاح اولیه سد به دست رئیس جمهور محترم بودیم.

رستمی درزمینه اهداف احداث سد کنجانچم اظهارکرد: اهداف احداث سد شامل تامین آب شرب و آب مورد احتیاج کشاورزی و آب مورداحتیاج صنعت در استان ایلام ، در اطراف شهر مهران و توسعه کشت آبی اراضی دشت مهران است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه بیش از 800 نفراشتغالزایی داشته است گفت: در دوره ساخت سد بیش از 800 نفردر این پروژه مشغول به کار بودند که بیشتر از 70 درصد این افراد بومی هستند و بالغ بر 350 میلیارد تومان تا به امروز درآن هزینه شده است و ارزش روز این کار نیز بالغ بر 1300 میلیون تومان است

رستمی ادامه داد: 120 میلیارد تومان دیگر احتیاج داریم که انشاءاله سد و سامانه سد تکمیل گردد .

وی در خاتمه اظهارداشت : ان شاءاله با تکمیل این سد در ماه های آینده شاهد به ثمر نشستن تمام اهداف ترسیم شده برای این پروژه خواهیم بود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49660

به "پروژه سدکنجانچم تا به امروز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه سدکنجانچم تا به امروز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید