کاخ سفید: ترامپ هیچ کار اشتباهی انجام نداده است

به گزارش بلاگ پو، کاخ سفید مدعی شد، متن های جدید منتشر شده از شهادت های مربوط به تحقیقات استیضاح رئیس جمهوری آمریکا شواهد بسیار کمتری نسبت به آنچه قبلا در این باره وجود داشت، نشان می دهد.

کاخ سفید: ترامپ هیچ کار اشتباهی انجام نداده است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری هیل، پس از آنکه نماینده منصوب ترامپ شهادتش را تغییر داد و رئیس جمهوری را به اعمال فشار بر اوکراین متهم کرد، استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای خاطرنشان کرد: هر دو متنی که امروز منتشر شدند، نشان می دهند شواهد بسیار کمتری نسبت به گذشته درباره تحقیقات استیضاح ترامپ وجود دارد. هیچ عنوانی از عناوین مغرضانه رسانه ای مبتذل وجود ندارد که بر روایت مذکور تاثیر بگذارد و این حقیقت را تغییر دهد که ترامپ کار اشتباهی انجام نداده است.

این بیانیه از سوی سخنگوی کاخ سفید کمی پس از آن منتشر شد که سفیر منصوب شده آمریکا از سوی ترامپ در اتحادیه اروپا شهادت اصلی خود را تغییر داد و گفت یادش آمده درباره مشروط نموده یاری نظامی به اوکراین به تحقیقات درباره پسر جو بایدن، با یکی از دستیاران رئیس جمهوری اوکراین صحبت نموده است.

گریشام ادامه داد: گوردون ساندلند مستقیما گفت که از این مساله آگاهی نداشته و هنوز هم نمی داند چه زمانی و چرا یا توسط چه کسی این یاری ها به تعویق افتاده است. او گفته بود که تصور می نماید ارتباطی به این یاری ها داشته باشد اما نمی تواند منبع موثقی را برای این تصور و گمانش معرفی کند.

سخنگوی کاخ سفید به دومین متن شهادت از سوی کرت وولکر، فرستاده ویژه سابق آمریکا در اوکراین نیز اشاره نمود که در آن آمده ، اوکراینی ها نمی دانستند که ما چنین تصمیمی درباره تعویق یاری های نظامی داشتیم و این گروکشی محسوب نمی گردد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15237

به "کاخ سفید: ترامپ هیچ کار اشتباهی انجام نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: ترامپ هیچ کار اشتباهی انجام نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید