کار سخت پورتو مقابل چلسی در غیاب طارمی و اولیویرا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو از ساعت 23:30 فردا چهارشنبه در ملاقات رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم چلسی انگلیس می رود. مهدی طارمی و سرجیو اولیویرا مهاجم و هافبک پورتو به دلیل محرومیت امکان همراهی تیمشان را در این بازی حساس ندارند.

کار سخت پورتو مقابل چلسی در غیاب طارمی و اولیویرا

طارمی در بازی برگشت با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی کارت قرمز گرفت تا بازی با چلسی را از دست بدهد. اولیویرا هم در آن مسابقه کارت زرد گرفت تا نتواند پورتو را در بازی فردا شب همراهی کند.

سایت rtp پرتغال در گزارشی شرایط دو تیم چلسی و پورتو را در آستانه این مسابقه تشریح نموده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: کار پورتو در این مسابقه پیچیده است و این مسئله در بازی نخست (با چلسی) تشدید می گردد زیرا سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد بخصوص سرجیو اولیویرا.

در بازی در ایتالیا مقابل یوونتوس، اولیویرا در دقیقه 97 کارت زرد گرفت واز ملاقات رفت (مقابل چلسی) محروم شد؛ سناریویی مشابه با طارمی که با دریافت دومین کارت زرد در دقیقه 54 همان مسابقه اخراج شد. بدون هافبک ملی پوش پرتغالی و مهاجم ایرانی، کونسیسائو می تواند گروییچ صربستانی را برای خط هافبک انتخاب کند و لوییز دیاز را جلو قرار بدهد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46330

به "کار سخت پورتو مقابل چلسی در غیاب طارمی و اولیویرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت پورتو مقابل چلسی در غیاب طارمی و اولیویرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید