یزدانی: بابت عملکرد ضعیفم در بازی با تراکتور عذرخواهی می کنم، امیدوارم در لیست جدید تیم ملی باشم

به گزارش بلاگ پو، سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از سه هفته مصدومیت و یک جلسه تمرین در تبریز به میدان رفتم و به همین خاطر نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

یزدانی: بابت عملکرد ضعیفم در بازی با تراکتور عذرخواهی می کنم، امیدوارم در لیست جدید تیم ملی باشم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیاوش یزدانی در مورد پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران، گفت: همان طور که دیدید امروز استقلال نسبت به بازی های قبل خود بهتر ظاهر شد و این نشان می دهد کیفیت ما هر هفته بالاتر می رود. گل اول را در بهترین زمان ممکن به ثمر رساندیم و در ادامه راحت تر کار کردیم. امیدوارم که این روند را ادامه دهیم و کم کم به آنچه دنبالش هستیم، برسیم.

وی در واکنش به استعفای استراماچونی در نشست خبری، خاطر نشان کرد: من از اتفاقات کنفرانس خبری سرمربی تیم بی خبرم، اما قطعاً یکسری مسائل در تیم وجود دارد که باید درون خانواده حل شود. آنچه معین است وجود استراماچونی برای استقلال یک نعمت بوده است. ما این کیفیت بازی را مدیون حضور او هستیم، اگرچه شروع خوبی در فصل جاری نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و الان کیفیت مان خیلی بالا رفته است.

یزدانی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیمش چقدر شانس قهرمانی دارد، یادآور شد: الان هفته دهم لیگ است و خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم. ما باید بتوانیم این روند را ادامه داده و بازی به بازی جلو برویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: در اینجا من می خواهم بابت بازی قبل مان مقابل تراکتور عذرخواهی کنم. متأسفانه در آن بازی عملکرد ضعیفی داشتم و از این بابت از هواداران عذرخواهی می کنم. من در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و سه هفته زمان برد تا بتوانم در تمرینات شرکت کنم. با توجه به شرایط آب و هوایی از سه جلسه تمرین فقط یک جلسه آن را روی چمن تمرین کردم و با این شرایط آقای استراماچونی از من خواست مقابل تراکتورسازی به میدان بروم، به این خاطر که تیم واقعاً با کمبود مدافع روبرو بود و سرمربی به من نیاز داشت. لازم می دانم از تماشاگران به خاطر عملکرد ضعیفم در آن بازی با توجه به ناآمادگی ام عذرخواهی کنم. متأسفانه من هنوز در استقلال جا نیفتاده ام. این مشکل را در سپاهان هم داشتم و چهار پنج ماه زمان برد تا در این تیم جا بیفتم. من حتی نام تدارکاتچی تیم را هم نمی دانم. حتی نام برخی همبازیانم را هم نمی دانم. ا ن شاءالله که در آینده بتوانم بازی های بهتری برای استقلال انجام دهم.

وی درباره لیست تیم ملی و اینکه بازی ایران و عراق را چطور می بیند، گفت: از لیست تیم ملی بی خبرم، چرا که لیست طبیعتاً از طریق فدراسیون اعلام می شود و ما بازیکنان بی اطلاع هستیم. من در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و ان شاءالله که دوباره در لیست جدید تیم ملی باشم. اگر هم دعوت نشوم باز هم برای تیم ملی مقابل عراق آرزوی موفقیت می کنم. دیدار خیلی حساسی است و یکسری مسائل سیاسی باعث شده است که حساسیت بازی خیلی بالا برود. ما باید عراق را ببریم تا ان شاءالله شرایط مان برای بازی های آینده بهتر شود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15174

به "یزدانی: بابت عملکرد ضعیفم در بازی با تراکتور عذرخواهی می کنم، امیدوارم در لیست جدید تیم ملی باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: بابت عملکرد ضعیفم در بازی با تراکتور عذرخواهی می کنم، امیدوارم در لیست جدید تیم ملی باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید