اخبار مجلس

ملاقات مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران با استاندار تهران

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زند وکیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با هدف آنالیز شرایط کتابخانه های عمومی استان تهران، یکشنبه هشتم مردادماه با علیرضا فخاری، استاندار تهران و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان تهران ملاقات و گفت وگو کرد.

9 مرداد 1402

دولت لایحه برنامه هفتم را فردا تقدیم مجلس می نماید

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که بنا بر گفته رییس سازمان برنامه و بودجه، دولت فردا (یکشنبه) لایحه برنامه هفتم را تقدیم مجلس می نماید.

7 خرداد 1402

تعرفه های پزشکی بر اساس نرخ واقعی و قبل از بودجه 1402 معین گردد

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور، خواهان مشخص تعرفه خدمات سلامت بر اساس نرخ واقعی و قبل از تصویب لایحه بودجه شد.

20 آبان 1401

230 میلیارد تومان پروژه گردشگری در خراسان جنوبی تعریف شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 230 میلیارد تومان پروژه گردشگری در خراسان جنوبی تعریف شد.

8 مهر 1401

نخستین جلسه دیوان لاهه درباره پرونده بعضی اموال ایران علیه آمریکا برگزار گردید

نخستین جلسه رسیدگی دیوان بین المللی دادگستری به پرونده بعضی اموال ایران علیه آمریکا برگزار گردید.

31 شهریور 1401

شرایط اضافه کردن طبقه به ساختمان

اضافه کردن طبقات به واحدهای در حال ساخت یا تمام شده به دلیل سودآوری بالا یکی از اصلی ترین دغدغه های ساختمان سازها در سرتاسر کشور به شمار میرود. این مسئله تحت تاثیر بالا رفتن قیمت مسکن در تمامی نقاط روز به روز پر رنگ تر می شود. پس از به وجود آمدن مسائل متعدد...

11 مرداد 1401

وزیر راه: همه متقاضیان مسکن در سامانه اسکان ثبت نام نمایند

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی سامانه املاک و اسکان وزارت راه با اخذ مجوز های لازم بازگشایی خواهد شد ، از همه متقاضیان مسکن درخواست می کنیم در این سامانه ثبت نام نمایند.

27 تیر 1401

امضای تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با استانداری گلستان

میراث آریا/ براساس گزارشات بدست آمده، امضای تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با استانداری گلستان صورت گرفت.

18 تیر 1401

ممنوعیت 15 روزه تردد شامل گردشگران ورودی از مرز های هوایی نمی گردد

تهران (پانا) - مصوبه ممنوعیت 15 روزه ورود گردشگران و اتباع خارجی از مرز های هوایی برداشته شد.

13 خرداد 1401

مرغ 70 هزار تومانی در راه است؟

کارشناس حوزه دام و طیور با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی باعث افزایش قیمت مرغ به 70 هزار تومان خواهد شد، گفت: اینکه بعضی می گویند قیمت ها تنها 10 درصد افزایش پیدا می نماید، مانند شوخی است.

8 خرداد 1401

از آنالیز دو طرح الزام آور تا گزارش حساب های عایدی و هزینه سال 1400 شهرداری

تهران (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی و بعلاوه ارائه گزارش حساب های درآمدی سال 1400 شهرداری در جلسه آینده شورای شهر تهران اطلاع داد.

3 خرداد 1401

مشوق های مالیاتی مجلس برای شرکت های بورسی

تهران (پانا) - مجلس شورای اسلامی در راستای تشویق سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده بورسی به منظور توسعه بخش های تولیدی و ایجاد فرصت های شغلی در سال 1401 مالیات درآمد سود تقسیم شده شرکت های مذکور را معاف از مالیات کردند.

16 اردیبهشت 1401

ایجاد منطقه عاری از سلاح های کشتار جمعی مستلزم حضور بازرسان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، تصمیم مصر برای پیوستن به معاهده منع توسعه سلاح های هسته ای را انتخاب درستی خواند و اشاره کرد که آژانس نمی تواند کشورها را مجبور به امضای این پیمان کند.

21 فروردین 1401

نوری قزلجه: اقدامات جهاد دانشگاهی کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف کشور کارهای خوبی را شروع کرده و بعضی را هم به نتیجه رساندند که کمک بسکمک به پیشرفت اقتصادی کشور می کند.

20 بهمن 1400

عکس جنجالی آقای نماینده با خانواده ای کاملا مسلح!

یک نماینده کنگره آمریکا چند روز پس از تیراندازی در یک مدرسه، تصویر خانوادگی کریسمس را با اسلحه و صورت های خندان منتشر کرد.

12 بهمن 1400

60 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل کتابخانه های لرستان تصویب شد

احمدحسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در لرستان، به تشریح مصوبات حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر ریاست جمهوری به لرستان پرداخت و افزود: بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه...

8 بهمن 1400

نرخ جرائم رانندگی در بودجه 1401 گران شد

بر اساس لایحه بودجه 1401 جریمه های رانندگی 5 درصد افزایش می یابد.

2 بهمن 1400

جزییات جریمه رانندگان بدحساب در آزادراه های کشور

جریمه رانندگان بد حسابی که عوارض الکترونیکی آزادراه ها را به موقع پرداخت نکنند، از سال آینده به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت چرا که یکبار مشمول جریمه 20 درصدی شده و پس از آن به ازای هر ماه تاخیر نیز دو درصد به مجموع اصل عوارض و جریمه مذکور اضافه خواهد...

29 دی 1400

انحصارگران در بازار

درحالی که موضوع واردات گوشت های نامرغوب در روزهای اخیر بار دیگر خبرساز شده و موضوع کیفیت گوشت مصرفی و تخلفات وزارت جهاد کشاورزی را به موضوع اصلی خبرها تبدیل نموده است.

25 دی 1400

ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در جلسه علنی امروز مجلس

جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه 5 آذر) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان شروع شد.

25 دی 1400
تعداد: (894)