از عملکرد شاگردانم راضی هستم، فاصله ما با تیم های شرق آسیا کم شده است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال از نتایج شاگردان جوانش در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد و گفت: شاگردانم بازی های خوبی را در ویتنام به نمایش گذاشتند.

از عملکرد شاگردانم راضی هستم، فاصله ما با تیم های شرق آسیا کم شده است

مهناز امیرشقاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم گفت: در رقابت های مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا دو بازی برابر هند و ویتنام برگزار کردیم. هندی ها روی فوتبال بانوان خود سرمایه گذاری های خوبی داشته اند و این موضوع را در رقابت های ویتنام به خوبی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در برابر هند بازی خوبی را ارائه کردیم. در دیدار با ویتنام هم چند موقعیت گل داشتیم که سه توپ ما به تیرک دروازه خورد. نیمه اول این دیدار هم با نتیجه تساوی به سرانجام رسید، در نیمه دوم دو گل دریافت کردیم که به نظرم بدشانسی آوردیم اما درمجموع از عملکرد شاگردان جوانم در این رقابت ها راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال گفت: تیم های شرق آسیا تیم های سرعتی هستند. زمانی اختلاف ما با این تیم ها بسیار فاحش بود اما حالا این فاصله ها کم شده و این اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال بانوان ما به شمارمی رود.

امیرشقاقی آینده این تیم را روشن دانست و توضیح داد: چند بازیکن این تیم در رده سنی هستند که بازهم می توانند در ترکیب تیم فوتبال زیر 19 سال قرار بگیرند. اگر این تیم به خوبی حمایت گردد و سرمایه گذاری ها روی این تیم ادامه داشته باشد آینده اش بسیار روشن خواهد بود.

وی گفت: فاصله ما با تیم های شرق آسیا کم شده است و این به دلیل توجه به فوتبال پایه دختران است. بازی های تدارکاتی در تایلند و ازبکستان داشتیم که این رقابت ها در تقویت تیم ما بی تاثیر نبود. امیدوارم این روند باز هم ادامه داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12009

به "از عملکرد شاگردانم راضی هستم، فاصله ما با تیم های شرق آسیا کم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از عملکرد شاگردانم راضی هستم، فاصله ما با تیم های شرق آسیا کم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید