الگو برداری تویوتا از سایپا؛برای ساخت این وانت!، عکس

به گزارش بلاگ پو، چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن 2020، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.

الگو برداری تویوتا از سایپا؛برای ساخت این وانت!، عکس

امیرمسعود عابدین: به سرعت در آگوست 2023، گزارش تازهی از یک منبع موثق بیان شد که این پیکاپ خیالی ممکن است روزی به واقعیت تبدیل گردد. Automotive News نشان می دهد که برند ژاپنی در حال آنالیز یک پیکاپ کوچک بر اساس مدل های خانواده کرولا است.

این مقاله حاکی از آن است که این پروژه هنوز در مراحل اولیه است و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. Automotive News می نویسد که پیکاپ مبتنی بر کرولا همچنان یک احتمال است، اما اختمال آن هم وجود دارد.

اگر این خودرو چراغ سبز فراوری را دریافت کند، پیش بینی می گردد که زودتر از سال 2027 به فروش نمی رسد.اگر جدول زمانی دقیق باشد، این وسیله نقلیه کاربردی بر اساس نسل بعدی کرولا خواهد بود نه نسل فعلی.

این پیکاپ کوچکتر پایین تر از هایلوکس قرار می گیرد و به تویوتا اجازه می دهد تا با فورد ماوریک و هیوندای سانتاکروز رقابت کند. AN پیش بینی می نماید که در می سی سی پی و در کنار کرولا معمولی مونتاژ گردد، در حالی که کرولا کراس در آلاباما و در کارخانه تازه متعلق به مزدا فراوری می گردد.

اواخر سال گذشته، غول خودروسازی ژاپنی، IMV 0 را به عنوان نمونه اولیه یک خودروی تجاری سبک نشان داد که در حدود سال 2024 به فروش خواهد رسید. این پیکاپ تک کابین دارای نشانه هایی از طراحی مفهومی Compact Cruiser EV بر روی بدنه بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 مرداد 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72051

به "الگو برداری تویوتا از سایپا؛برای ساخت این وانت!، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "الگو برداری تویوتا از سایپا؛برای ساخت این وانت!، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الگو برداری تویوتا از سایپا؛برای ساخت این وانت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید