برای اولین بار با تغییر دولت هیچ بدهی به ورزشکاران نخواهیم داشت

به گزارش بلاگ پو، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس بانوان مدال آور پارالمپیکی گفت: تا سرانجام سال پاداش مدال آوران سال 98 پرداخت خواهد شد و با تغییر دولت ما هیچ بدهی به ورزشکاران نخواهیم داشت.

برای اولین بار با تغییر دولت هیچ بدهی به ورزشکاران نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد در جمع خبرنگاران درباره زمان واریز پاداش مدال آوران سال 1398گفت: تا پایان سال نزدیک به 24 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش مدال آوران سال 1398 تامین اعتبار شده است که تا پایان سال این پاداش ها واریز می شود. برای اولین بار است که با تغییر دولت ما هیچ بدهی به ورزشکاران نخواهیم داشت.

وی درباره بودجه ورزش کشور و آیا این بودجه افزایش پیدا کرده است یا خیر؟ اضافه نمود: روز گذشته کلیت لایحه بودجه بسته شد که البته در کمسیون تلفیق 40 درصد به بودجه ورزش کشور اضافه شده بود حال باید ببینیم شرایط بودجه چگونه خواهد شد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا بودجه ویژه ای برای بانوان مدال آور پارالمپیکی در سال آینده در نظر گرفته شده است یا خیر؟ اظهار کرد: پارالمپیک ایران یکی از مجموعه های پیروز ورزش کشور است و با ثبات مدیریتی که در سه دهه اخیر داشته منشاء خیر و برکت بوده است. وزارت ورزش و جوانان همواره سعی کرده حمایت خوبی از ورزش بانوان داشته باشد و هیچ وقت نگاه وزارت جنسیتی نبوده و همواره حمایت های لازم خود را داشته است. ما با مکانیزیم هایی که در بودجه آغاز کردیم به این مساله اشاره شده که هر فدراسیونی در حوزه بانوان فعالیت بیشتری داشته باشد از مزایای مالی بیشتری بهره مند خواهد شد.

وی همچنین در مورد حذف واترپلو از بازی های المپیک توکیو گفت: در این زمینه فدراسیون شنا، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در مقطعی که این موضوع مطرح شد به فدراسیون بین المللی شنا اعتراض کردیم که آنها گفتند به خاطر شرایط کرونا چون مسابقات سهمیه المپیک کنسل شد ما از رنکینگ گذشته برای انتخاب رشته های ورزشی استفاده کردیم و این تصمیمی بود که توسط فدراسیون بین المللی گرفته شده بود.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا در 22 بهمن سهام سرخ آبی ها واگذار خواهد شد یا خیر؟ گفت: در این زمینه جلسه ابتدایی با مسئولان پرسپولیس و هیات پذیرش اجرا شده و جلسه ای را نیز با استقلال و هیات پذیرش اجرا شده است که الزاماتی وجود دارد که در زمان مقرر این دو باشگاه باید با هیات پذیرش الزامات خود را نهایی کنند و سپس به سازمان خصوصی سازی و هیات پذیرش آن را ارائه بدهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43085

به "برای اولین بار با تغییر دولت هیچ بدهی به ورزشکاران نخواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اولین بار با تغییر دولت هیچ بدهی به ورزشکاران نخواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید