روز و ساعت بازی فوتبال فولاد - سپاهان

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر در شرایطی از روز گذشته کلید خورده که این رقابت ها با بازی تیم های فولاد و سپاهان که قرار است فردا یکشنبه و از ساعت 20.45 دقیقه برگزار گردد به خاتمه می رسد.

روز و ساعت بازی فوتبال فولاد - سپاهان

به گزارش خبرنگاران، پیش از آغاز رقابت های این هفته، سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر در مقایسه با پرسپولیس، هم امتیاز با این تیم، در صدر جدول رده بندی قرار داشت. پیروزی یک بر صفر پرسپولیس که روز گذشته برابر مس رفسنجان رقم خورد، سرخ های تهرانی را با یک بازی بیشتر به تنهایی صدرنشین لیگ برتر نموده است. سپاهان حالا اگر می خواهد صدر جدول را از پرسپولیس بگیرد باید برابر فولاد به فزونی برسد.

در آن سو، فولاد هم نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد دارد؛ این تیم فعلا از 23 بازی 34 امتیازی است و با فزونی احتمالی مقابل سپاهان می تواند یکی دو پله در جدول رده بندی صعود کند و شانسش برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه دارد.

بازی تیم های فولاد - سپاهان، آخرین ملاقات از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر است که قرار است به میزبانی فولاد آرنا و از ساعت 20.45 دقیقه یکشنبه 6 تیر برگزار گردد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50960

به "روز و ساعت بازی فوتبال فولاد - سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز و ساعت بازی فوتبال فولاد - سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید