شیوع جدید کرونا در سین کیانگ در غرب دور چین

به گزارش بلاگ پو، شمار موارد تایید شده یک شیوع جدید کروناویروس در غرب دور چین به 17 مورد افزایش یافته است.

شیوع جدید کرونا در سین کیانگ در غرب دور چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس کمیسیون ملی بهداشت چین روز شنبه 28 تیر بیان کرد در 24 ساعت گذشته در منطقه سین کیانگ در غرب این کشور 16 مورد جدید عفونت کرونا پس از نخستین مورد شناسایی شده است.

شیوع کرونا در شهر ارومچی پایتخت منطقه سین کیانگ آخرین مورد از موارد شیوع کرونا در چین است که در ماه مارس (اواخر اسفند) توانست عمدتا انتشار محلی ویروس را متوقف کند. بزرگترین شیوع از این نوهع در پکن پایتخت چین روی داده است که بیش از 330 نفر را مبتلا کرد.

مقامات در ارومچی از رفت وآمد قطارهای مترو، اتوبوس ها و تاکسی ها کاسته اند و بعضی از جوامع مسکونی را قرنطینه نموده اند. همچنین محدودیت هایی درباره خروچ از این شهر اعمال شده است، از جمله معلق کردن کار خطر مترو به سمت فرودگاه شهر.

همچنین صدها پرواز به و از ارومچی لغو شده اند. بیش از 600 پرواز برنامه ریزی شده در فرودگاه بین المللی ارومچی یا بیش از 80 درصد کل پروازها معلق شده اند.

نخستین مورد بیماری در این منطقه در روز پنجشنبه در یک زن 24 ساله گزارش شد که دچار علائم گلودرد، تب و سردرد بود. همچنین آزمایش مثبت در یک فرد بی علامت که از سین کیانگ به ایالت شرقی ژجیانگ سفر نموده بود، گزارش شده است.

سرزمین اصلی چین تا به حال 83644 مورد عفونت 4634 مورد مرگ ناشی از آن گزارش نموده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30335

به "شیوع جدید کرونا در سین کیانگ در غرب دور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع جدید کرونا در سین کیانگ در غرب دور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید