آل سعود و آل نهیان نازی های عصر حاضر هستند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، روز پنج شنبه مراسم یادبودی به مناسبت چهارمین سالروز تجاوز ائتلاف سعودی به یک سالن عزاداری در صنعا که 155 کشته و 525 زخمی به همراه داشت، برگزار گردید.

آل سعود و آل نهیان نازی های عصر حاضر هستند

عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در این مراسم گفت که آل سعود و آل نهیان بجای گرامیداشت کشتار یهودیان به دست نازی ها به یاد کشتار مردم یمن بیفتند و از آن یاد کنند.

بن حبتور افزود: نازی های جدید آل سعود و آل نهیان و کسانی هستند که از آنها برای کشتار توجیه ناپذیر مردم یمن حمایت می کنند.

وی ادامه داد: جا داشت که ائتلاف متجاوز پس از جنایت سالن عزاداری چهار سال پیش از این در محاسبات خود تجدیدنظر کند و تجاوز و محاصره ظالمانه خود را متوقف نماید.

از سوی دیگر، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن هم گفت که ملت یمن عقب نشینی نمی کند و در مقابل کشتار و ویرانی ساکت نخواهد ماند و تا زمان پیروزی با متجاوزان مقابله خواهد کرد.

گفتنی است که ائتلاف متجاوز سعودی در تاریخ هشتم سپتامبر 2016 یک سالن عزاداری در صنعا پایتخت یمن را مورد حمله قرار داد که در پی آن 155 نفر کشته و 525 نفر دیگر زخمی شدند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35225

به "آل سعود و آل نهیان نازی های عصر حاضر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل سعود و آل نهیان نازی های عصر حاضر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید